torsdag 18. september 2008

Et godt stykke arbeid

Sannhetens øyeblikk er kommet…
Det er på tide med en innrømmelse…

I flere måneder er det blitt fortalt at vi skal reise til Australia.
Se verden!
Nyte livet!

Dere tror at vi nå er i Sydney, og har vært der i over to uker. Her er også det fotografiske ”beviset”:


Men jeg klarer ikke å gjennomføre det….

Sannheten er at vi er ikke i Sydney. Vi er ikke engang i Australia. Denne bloggen skal ikke skryte av hvor bereiste og eventyrlystne vi er, men heller hvor fingernemme vi er..

For vi er EGENTLIG ved et lite kjern på Finnskogen, og har brukt de siste to ukene på å konstruere denne modellen av det berømte operahuset i skalaen 1:1.


Det var veldig omfattende arbeid, men vi ble ferdige – drevet av ønsket om å lure alle venner og kjente…. Og nå har jeg spolert alt…

Jeg antar at det jeg egentlig vil frem til her, er at hvis noen er på jakt etter to dyktige og arbeidsinnstilte snekkere/murere/flisleggere som snakker bedre norsk enn de polakkene som flyter over grensa hver sommer, er det bare å ringe 92484810 og spørre etter Chrish!

Vi tar imot alle oppdrag, så lenge lønna er god nok!



P.S. Jeg har nå såvidt startet å legge til bilder til vårt eget online-bildegalleri der dere kan se flere bilder enn vi legger ut på denne bloggen... Det er bare 3 bilder der akkurat nå, men det kommer flere når jeg finner et sted med gratis internett, så jeg kan legge dem ut... Det tar tid, så internetttiden vår blir fort brukt opp hvis jeg skal legge dem ut fra hostellet... Adressen er ivertfall: http://chrish.fixer.no/

4 kommentarer:

Runa sa...

Hei.
Har akkurat åpnet gluggene fredag morgen kl 6.00 og får et deilig sjokk. Chris er bare på Finnskogen! Jula er reddet!
Dette var en god ide til å besøke verden rundt. Nå som dere er ferdig med å bygge operaen i Sydney, får dere et oppdrag av meg. Har alltid ønsket meg å besøke den kinesiske muren. Kan dere bygge den for meg?
Ha det godt dere to turtelduene.
Runa.

Randi sa...

Ja, jeg er så enig med Runa. Det var hyggelig at dere er så nære. Kanskje dere kan komme en tur innom snart da. Jeg har snart høstferie, hva med en fjelltur?
Ha det godt begge to.
Randi

Tormod sa...

Finnskogen? Ikke Australia?
Tenk å lur oss slik! Men da er du jo ikke langt hjemmefra!

Jørgen sa...

HAHAHA! Jeg VISSTE det! Tidenes komplott.